Nagradni natečaj #GlassRepurpose na Instagramu

1. 9.—25. 10. 2019

Nagradni natečaj #GlassRepurpose na Instagramu

1. 9.—25. 10. 2019

 

 Imate inovativno idejo, kako predelati zavrženo steklo, da bi pripomogli k ohranjanju narave in zmanjšanju odpadkov stekla v svetovnem merilu?

Kaj bi izdelali iz 50 ton odpadnih steklenic?

Kako bi na novo uporabili za cel kontejner zavrženih kozarcev za vlaganje?

Kaj storiti s kupi steklene odpadne embalaže? Če imate domiseln odgovor, se lahko potegujete za prvo nagrado v višini 1.000 evrov!

Svojo zamisel lahko ponazorite tudi s skico ali načrtom, če s fotografijo ali videoposnetkom to ni mogoče. Veselimo se vaših predlogov, saj je naš cilj zgraditi zavedanje o možni uporabi velike količine že zavrženega stekla, ki naj ne postane zgolj odpadek, ampak dobi novo uporabno vrednost.

Prijave vaših inovativnih idej pričakujemo še do 25.oktobra!

MEDNARODNI IDEJNI NATEČAJ NA INSTAGRAMU

Muzej za arhitekturo in oblikovanje ter Steklarna Hrastnik, sponzor 26. bienala oblikovanja razpisujeta idejni natečaj #GlassRepurpose.  

Trajanje natečaja: 1. september – 25. oktober 2019

Steklarna Hrastnik je družbeno odgovorno podjetje zato se postavlja tehtno vprašanje: kaj se zgodi z njihovimi izdelki iz stekla, ko je njihov prvotni namen uporabe končan in življenjski cikel izdelka zaključen? Kakšno ponovno vrednost lahko ustvarimo z že uporabljeno večjo količino steklenic?

To bo ključni izziv za udeležence natečaja, ki jih pozivamo k temu, da razvijejo idejo drugačnega namena uporabe zavrženih steklenic in nam jo predstavijo v do 30 sekund trajajočem videoposnetku ali na avtorski fotografiji. Iščejo se izvirne, nevsakdanje ideje s tržnim potencialom in so v skladu z načeli trajnostnega razvoja. O zmagovalcih bo odločala tričlanska strokovna žirija v sestavi Matevž Čelik Vidmar, MAO, Mateja Š. Dimic, Steklarna Hrastnik in Erika Oblak, Ekologi brez meja.

K sodelovanju vabimo arhitekte, oblikovalce, fotografe in vse ostale, ki jih to področje zanima. Objave bomo zbirali do 25. oktobra 2019, nato pa bo med njimi žirija izbrala tri najboljše. Razglasitev zmagovalca bo po otvoritvi BIO26, torej po 14. 11. 2019, na družbenih omrežjih. Ustvarjalec zmagovalnega predloga bo prejel finančno nagrado v višini 1.000 evrov, drugo- in tretjeuvrščeni pa bosta deležna objave v medijih. Vsi nagrajenci prejmejo tudi simbolično nagrado »Steklarna Hrastnik doživetje«.

Če želiš deliti svojo idejo, jo na Instagramu označi s ključnikom #GlassRepurpose, oznako @mao_slovenia in objavi na svojem javnem profilu na Instagramu ter tako sodeluj na nagradnem natečaju!

PRAVILA NATEČAJA #GlassRepurpose NA INSTAGRAMU

KAKO SODELOVATI:

1. Na svoj telefon naložite aplikacijo Instagram za iPhone ali Android.

2. Na Instagramu sledite profilu @mao_slovenia.

3. Posnemite avtorsko fotografijo ali 30-sekundni videoposnetek na temo drugega namena uporabe steklene embalaže #GlassRepurpose.

4. Posneto fotografijo ali videoposnetek naložite na Instagram, pri čemer jo (ga) označite s ključnikom #GlassRepurpose; označite tudi profil @mao_slovenia.
5. Bodite pozorni, da je nastavitev vašega profila javna, saj v nasprotnem primeru organizator natečaja do vaših fotografij ne bo mogel dostopati.

6. V času trajanja natečaja, med 1. in 25. oktobrom 2019, lahko vsak sodelujoči objavi največ 5  fotografij oz. videoposnetkov, s katerimi se poteguje za razpisane nagrade.

Z objavo fotografije s ključnikom #GlassRepurpose avtorji fotografij avtomatsko soglašajo s pravili natečaja.

PRAVILA IN POGOJI NATEČAJA

TRAJANJE NATEČAJA:

Natečaj #GlassRepurpose poteka med 1. in 25. oktobrom 2019.

 NAGRADE NATEČAJA:

Žirija bo med fotografijami ali do 30-sekundnimi videoposnetki, prispelimi na natečaj, izbrala tri najboljše. Ustvarjalec najboljšega dela po izboru žirije bo prejel finančno nagrado v višini 1.000 evrov, drugo- in tretjeuvrščenemu pa bomo omogočili objavo v medijih ter simbolično nagrado »Steklarna Hrastnik doživetje«.

POGOJI ZA SODELOVANJE:

1. Pri vsaki objavljeni fotografiji ali največ 30-sekundnem videoposnetku, s katerim želite sodelovati na natečaju, morate v opisno polje dodati #GlassRepurpose in @mao_slovenia.

2. Nastavljen morate imeti javni dostop do svojega profila na Instagramu.

3. Vsak posameznik sodeluje s svojo fotografijo ali videoposnetkom. Sodelujejo lahko tudi skupine, društva, podjetja in organizacije.

4. Na natečaju je mogoče sodelovati z največ 5 fotografijami ali največ 30-sekundnimi videoposnetki, objavljenih kadarkoli v času trajanja natečaja.

5. Na natečaju lahko sodelujejo vsi posamezniki, starejši od 18 let, ki niso člani žirije natečaja in niso zaposleni pri organizatorju (MAO) ali sponzorju natečaja (Steklarna Hrastnik, družba za proizvodnjo steklenih izdelkov, d. o. o.)

6. Z udeležbo na natečaju soglašate, da v primeru izbora vaših fotografij ali videoposnetkov dovolite njihovo predstavitev na družbenih omrežjih organizatorjev.

IZBOR ŽIRIJE:

Po koncu natečaja se bo sestala strokovna žirija. Sestavljali jo bodo Matevž Čelik Vidmar, MAO,  Mateja Š. Dimic, Steklarna Hrastnik, Erika Oblak, Ekologi brez meja. Pregledali bodo vse fotografije in videoposnetke ter izbrali tri najboljše objave, prvo mesto bo nagrajeno z denarno nagrado v višini 1.000 evrov, drugo- in tretjeuvrščenemu pa bomo omogočili objavo v medijih. Vsi nagrajenci prejmejo tudi simbolično nagrado »Steklarna Hrastnik doživetje«. 

OBJAVA IMEN NAGRAJENCEV IN PODELITEV NAGRAD:

Izbrane tri (3) najboljše objave (fotografije ali videoposnetki), bodo lahko objavljene na profilu organizatorja natečaja (@mao_slovenia) na Instagramu, na spletni strani organizatorja natečaja (mao.si) in na drugih družbenih omrežjih.

Avtorji nagrajenih fotografij ali videoposnetkov se bodo morali v roku štirih dni po razglasitvi nagrajencev javiti na e-naslov organizatorja (social@mao.si) in mu na način, ki ga bo določil, sporočiti osebne podatke: ime in priimek, naslov, davčno številko, e-naslov, telefonsko številko in povezavo do profila na Instagramu; prek slednjega bo nato organizator natečaja stopil v stik z njimi.

Denarna nagrada bo nagrajenemu avtorju podeljena po 14. novembru 2019.

Če se nagrajeni avtor po objavi imen nagrajencev ne javi organizatorju ali osebno ne prevzame nagrade, se šteje, da se denarni nagradi odpoveduje.

Več podrobnosti o pravilih sodelovanja najdete na tej povezavi.

 

Deli
Skip to content