Mladi ustvarjalci 3: predstavitev portfeljev s portala Behance
14. 11. 2013
Mladi ustvarjalci 3: predstavitev portfeljev s portala Behance
14. 11. 2013
Oblikovalec Tomato Košir skupaj z Muzejem za arhitekturo in oblikovanje pripravlja tretjo predstavitev portfeljev s portala Behance (Behance portfolio review), ki je trenutno najnaprednejši ponudnik zastonjskih gostovanj portfeljev. Priljubljeni portal v lasti Adoba ima v primerjavi z ostalimi sorodnimi združenji skoraj petnajstkrat višjo gledanost, hkrati pa preko njega ponujajo službe velika podjetja, kot so Google, Nike, Apple, Microsoft, TED, Sony. Mreža Behance trenutno gostuje ustvarjalce iz 128 kreativnih področij (od arhitektov, pisateljev, glasbenikov do likovnih ustvarjalcev) iz 172 držav (prevladujejo ustvarjalci iz ZDA, Poljske, Velike Britanije, Rusije, Španije, Kanade in Italije). Ogledate si lahko 4.2 milijona projektov, vsak teden se naloži 20.000 novih. Najbolj gledana dela so dosegla v približno štirih letih od en do dva milijona ogledov.
Teden Behance portfeljev so prvič organizirali leta 2011 in že v drugem krogu je bilo v 666 mestih organiziranih 763 dogodkov; predstavilo se je 8612 ustvarjalcev. Največ ustvarjalcev se predstavlja v New Yorku, Rimu, Londonu, Sao Paulu, San Franciscu, Minsku, Torontu, Montrealu in Los Angelesu. V Ljubljani bomo predstavili dela mladih ustvarjalcev, ki zaključujejo študij in tiste, ki imajo že prve službe. Namen je povezati različna kreativna področja, izmenjava znanj in izkušenj ter predstavitev ustvarjalcev morebitnim naročnikom njihovih storitev.
Na dogodku, ki ga bo moderiral Tomato Košir, bodo sodelovali:
Matjaž Čuk (informacijsko oblikovanje)
Barbara Ogrič Markež (ilustracija, oblikovanje knjig)
Krispin Stock (interaktivno oblikovanje)
Anže Veršnik (oblikovanje črkovnih vrst)
Matjaž Čuk, 1980, je občasni informacijski oblikovalec. Po diplomi iz vizualnih komunikacij ljubljanske Akademije za likovno umetnost in oblikovanje (2005) in večletni oblikovalski praksi je štiri leta kasneje magistriral iz informacijskega oblikovanja na Univerzi v Readingu, Velika Britanija. Tam je spoznal, da je pomemben pogoj za uspešno komuniciranje njegova razumljivost ter da je okoli nas množica vidnih sporočil, ki jih opazimo šele takrat, ko ne opravljajo svoje naloge.
Zadnja štiri leta naročnike prepričuje, da mora oblikovalec tvorno nastopati že v začetnih fazah načrtovanja vidnih sporočil, še pred prvim naročnikovim odpirajem svojega urejevalnika besedil. V preostalem času skrbi za vizualne podobe organizacij, prelome njihovih publikacij, spletne predstavitve in načrtuje predloge obrazcev slovenske javne uprave. Za svoje delo je med drugim prejel častno pohvalo BIO in študentsko Prešernovo nagrado. Kritične članke s področja oblikovanja objavlja na D_magazinu, katerega ustanovni član in sourednik je. več »
Barbara Ogrič Markež, 1979, je leta 2005 diplomirala na Akademiji za likovno umetnost, smer Vizualne komunikacije. Zanima jo oblikovanje v širših in ožjih pomenskih kontekstih.
Deluje kot oblikovalka, ilustratorka, fotografinja. Predstavila nam bo kuharico osredotočeno na ribje jedi – Fao 37.2.1., Divji Jadran, za katero je na 6. bienalu vidnih sporočil Slovenije prejela Pohvalo mednarodne žirije. več »
Krispin Stock, 1986, kot oblikovalec vizualnih komunikacij trenutno dela v oglaševalski agenciji MayerMcCann. Pred tem pa je delal v oblikovalskem studiu KABINET01. Od februarja leta 2012 je član izvršilnega odbora Društva hrvaških študentov v Sloveniji. Razen sodelovanja pri organizaciji in realizaciji dogodkov, je oblikoval tudi novo celostno grafično podobo društva, osnovne tiskovine in promocijske materiale. Junija 2011 je zmagal na natečaju za celostno podobo parka Krater. Park je projekt v izvedbi Kreativnih zadrug, absolventov na Fakulteti za arhitekturo pod mentorstvom prof. Tadeja Glažarja. Novembra leta 2011 je začel delati na projektu Torpedo, pri katerem gre za digitalizacijo in posodabljanje študentskega servisa na Reki. Torpedo aplikacija je v osnovi spletna borza študentskega dela.
Kot član združenja študentov Akademije za uporabno umetnost na Reki, na kateri je diplomiral leta 2007, je bil eden od ustanoviteljev študentske galerije “Slatina Art” v Opatiji, za katero je tudi oblikoval celostno vizualno podobo. Sodeloval pa je tudi pri organizaciji in delu v galeriji. več »
Anže Veršnik, 1985, Studio Grafikarna. Študiral in diplomiral je z odliko na oddelku likovna pedagogika Pedagoške fakultete v Ljubljani. Udeležil se je večjega števila delavnic in seminarjev oblikovanja vizualnih komunikacij, informacijskega, interakcijskega oblikovanja ter oblikovanja črkovnih vrst. Kot somentor je vodil delavnico oblikovanja črkovnih vrst tipoBrda. Od leta 2008 se intenzivno posveča raziskovanju in razvoju grafičnega oblikovanja in oblikovanju črkovnih vrst.
Pri organizaciji, razvoju in izvedbi projektov je sodeloval z Društvom oblikovalcev Slovenije (DOS), Srednjo šolo za oblikovanje in fotografijo (SŠOF), Kinom Šiška, Kiberpipo, društvom Impro liga, zavodoma Štajn in K6/4, ter podjetji Fabulas, iStudio, Kregar med + lab, itd. Od leta 2008 je predavatelj in mentor tečajev s področja grafičnega oblikovanja, načrtovanja vidnih sporočil in računalniških programov v Kreativni šoli v Ljubljani. Med letoma 2004 in 2007 je vodil razstavni prostor Galerija 404 v okvirih Kiberpipe, kjer je kot kustos izbiral in organiziral razstave s področja digitalne računalniške grafike, ilustracije in fotografije. Je član Društva oblikovalcev Slovenije (DOS). Na 10. festivalu Magdalena (2008) je prejel nagrado “srebni modrc”. V sklopu dela za studio Grafikarna pa je na 5. bienalu vidnih sporočil Slovenije (2011) prejel štiri priznanja odličnosti. več »
Moderator srečanja:
mag. Tomato Košir, član Fundacije Brumen, ustanovitelj delavnice oblikovanja črkovnih vrst TypeClinic, bivši docent ALUO. Med priznanji velja omeniti vsaj nagrado za najlepšo slovensko knjigo 2005 (Veliki angleško-slovenski slovar), Brumnovo nagrado za Zbirko Smeh.Podtoni. na 3. bienalu vidnih sporočil Slovenije, častno pohvalo BIO (embalaža GOGO, soavtor Dušan Grobovšek), 2. skupinsko nagrado TDC47 Type Directors Club New York (flip book Rojstvo ligatur), ter Merit Award Art Directors Cluba New York na 92. ADC (2013) in Veliko Brumnovo nagrado 6. bienala vidnih sporočil Slovenije za naslovne ilustracije Dnevnikovega Objektiva. več »
Otvoritev
Pričetek: ob 19.00
Vstopnina
Brezplačno.
Informacije
T: 01 548 42 74/80
E: infobio@mao.si