Minuli konec tedna je več kot 100 kreativcev iz 17 držav na oblikovalskem maratonu, intenzivni tridnevni delavnici, ki povezuje ustvarjalni in podjetniški svet ter kuratorski pristop, v Klubu CD začelo s produkcijskim procesom BIO 26.
Nad delom šestih skupin, ki so se lotile konkretnih izzivov, povezanih s šestimi izbranimi institucijami, je poleg strokovnih mentorjev in kustosa bienala Thomasa Geislerja in njegove pomočnice Aline Lare Rezende bdela žirija, ki jo sestavljajo ugledna imena: Deyan Sudjic, direktor London Design Museuma, Johnny Golding, profesorica filozofije in umetnosti z londonskega Royal College of Art, in kustosinja iz Vitra Design Museuma v nemškem Weilu na Renu Amelie Klein ter strokovnjak za inovacije Aleš Pustovrh in kustosinja v MAO Maja Vardjan.
Sodelujoči so bili navdušeni tako nad dogodkom samim kot kreativnim vrvežem, žirija pa bo imela težko delo, saj morajo izmed obilice odličnih zamisli izbrati šest projektov, ki jih bodo ustvarjalci razvijali naprej (od prototipa do izdelka) v okviru drugega oblikovalskega maratona – ta bo potekal med 12. in 14. julijem v Ljubljani.
Rezultati raziskovalnega dela zmagovalnih izzivov bodo v okviru 26. bienala oblikovanja, BIO 26 – Skupno znanje, predstavljeni na različnih lokacijah v Ljubljani, vzporedno z glavno razstavo (14. 11. 2019 do 9. 2. 2020), ki bo potekala v prostorih MAO.
Osrednja tema letošnjega bienala oblikovanja, ki poteka pod naslovom Skupno znanje, je kriza na področju informacij. Vse podrobnosti o izzivih in uglednih strokovnjakih, ki pri BIO 26 sodelujejo, najdete na povezavi: https://bio.si/sl/izzivi/
Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. BIO je organiziran v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje.