Foto: Luka Karlin

BIO 26

Vodstvo po razstavi BIO 26. Skupno znanje

1.12.2019

Kako prepoznamo »lažne novice«? Katerim virom zaupamo? Kako smo lahko prepričani v verodostojnost informacij, s katerimi gradimo naše znanje? 26. bienale oblikovanja v Ljubljani, BIO 26| Skupno znanje, ki ga kurirata avstrijski kustos in kulturni producent Thomas Geisler ter pomočnica kustosa Aline Lara Rezende, se sooča z enim največjih izzivov našega časa: informacijami. Od 14. novembra 2019 do 9. februarja 2020 vas BIO 26 vabi k razmisleku o krizi na področju informacij svetovnih razsežnosti.

"Podatki-informacije-znanje-modrost"
V želji, da bi krizo informacij natančneje opredelili, BIO 26| Skupno znanje izdaja iz modela "podatki-informacije-znanje-modrost"; gre za hierarhični model informacij, ki se uporablja na področju informacijskih znanosti in upravljanja znanja. Omenjeni model bo služil kot izhodišče za strukturo osrednje razstave, projektov, kataloga in javnih programov bienala. Osrednja razstava in spremljevalni katalog, ki bo izšel v obliki petih revij, bosta razdeljena na pet tematskih poglavij: štiri komponente omenjenega modela podatki-informacije-znanje-modrost, uvodno poglavje pa bo v celoti posvečeno krizi informacij.

BIO 26| Skupno znanje poleg šestih naročenih projektov zajema razstavo v MAO, v katero bodo vključeni že obstoječi, tako zgodovinski (Otto Neurath, Orson Welles, Viktor Papanek,Otl Aicher) kot sodobni projekti odmevnih imen, kot so Superflux, Dunne & Raby,  Forensic Architecture, priznani ustvarjalec infografik Jaime Serra, oblikovalca publikacij Mark Porter & Francesco Franchi in s tematiko neločljivo povezani Inštitut za kršitve patentov. 26. bienale oblikovanja s ponosom sodeluje z mednarodnimi partnerji, kot so ZKM | Center for Art and Media iz Karlsruheja ter MU artspace Eindhoven z Nizozemske. Obe instituciji se v okviru bienala predstavljata z zanimivima razstavama. Farmacevtska družba Lek pa je za razstavo prispevala instalacijo s predstavitvijo zbirke znanja Bohuslava Lavičke.