Predstavitev

Iz zbirke MAO

Pokukali smo v zakulisje priprav na razstavo Stoletje plakata, ki svoja vrata odpira v juniju. Tokrat iz zbirke predstavljamo plakata arhitektke Nives Kalin
Med letoma 1959 in 1963 je oblikovala plakate za vinske sejme na Gospodarskem razstavišču, ki je bilo v petdesetih in šetdesetih pomemben naročnik plakatov za sejemske prireditve. Vpadljiva zasnova teh plakatov temelji na močnih barvah in na ekspresivno oblikovani, stilizirani, a preprosti in prepričljivi znakovni govorici (kozarec, sonce), ki simbolizira vsebino sejma. Plakate je vsako leto zgolj barvno spremenila in besedilno prilagodila, motiv pa je ostal enak. Ta racionalna poteza zaradi kakovostne prvotne rešitve ni bila nič manj učinkovita. Še več, bila je usmerjena k jasnemu komunikacijskemu cilju: narediti prireditev vidno s prepoznavno in uveljavljeno vizualno podobo. Temu načelu je Nives Kalin Vehovar sledila tudi pri plakatih za razstave embalaže.